Sales

Niets is zo leuk om sales te bedrijven voor een bedrijf dat hard groeit, en voor een product met maatschappelijke relevantie waar je echt achter kunt staan. Sales bestaat bij ons uit drie subafdelingen die allemaal bijdragen aan het succes van Brand New Day. Want een succes is het: we halen bijna 100.000 nieuwe klanten per jaar binnen.

Bekijk 0 vacatures

Wat doet sales? 

Veel mensen komen op basis van een aanbeveling van vrienden, kennissen of collega’s naar onze website. Maar dan alsnog willen ze even checken of wat ze gehoord hebben ook echt klopt. Bij sales informeren we potentiële klanten zodat ze in staat zijn de juiste keuze voor zichzelf te maken. Dat gaat niet alleen om particulieren, maar ook financieel adviseurs en werkgevers. We spreken ze dag in dag uit aan de telefoon, in de chat of via de mail. 

We houden ervan om met onze leads in contact te zijn. Elke dag moet het een stapje beter en die gedrevenheid merk je. En het is niet alleen klanten binnenhalen; we bieden ook goede service tijdens het afsluitproces en zolang iemand klant is. Het werk nemen we dus heel serieus, maar we kunnen we ook hard en veel lachen met elkaar.  

 

Hoe ziet het team eruit? 

Het salesteam voor individuele klanten is het grootst en bestaat uit dertig mensen. Onze sales-agents zijn voornamelijk studenten met een bijbaan. Zij nemen de telefoon op, beantwoorden mails en chatten met particulieren die op onze website komen en vragen hebben over pensioen, sparen, beleggen en onze producten.  

Bij de werkgeversdesk werken er vijftien en intermediair (voor de adviseurs) telt acht personen. De werkgeversdesk helpt ondernemers en hr-managers aan een zo'n goed mogelijke, flexibele pensioenoplossing voor hun werknemers. De afdeling intermediair doet sales en accountmanagement richting de drie-en-een-half duizend financieel adviseurs in het land die onze producten weer aan hun klanten aanbieden.  

We hebben rollen als new business developer, accountmanager, relatiemanager, teamleider en manager. Parttimers en fulltimers. Ieder met zijn eigen uitdagende targets en invulling. Er zijn ook tal van doorgroeimogelijkheden. Twee van de drie managers zijn begonnen als junior. Voor drie van de vier teamleiders geldt hetzelfde. Maandelijks groeien er juniors door naar mediors en mediors naar seniors. 

De sfeer is hier informeel. Er heerst een open cultuur met weinig hiërarchie. Niemand voelt zich ergens te groot voor; de managers werken zelf mee op de afdeling. En je kan altijd bij de directeur binnenlopen met een goed idee. 

Lees meer

Een enthousiast en gedreven team om je heen dat vooruit wil

Een informele organisatie zonder politiek of hiërarchisch geneuzel

Goede bereikbaarheid op loopafstand van station Amsterdam Bijlmer ArenA

Kun je de vacature die je zoekt niet vinden?

Maak een Jobalert aan en ontvang een melding per mail
wanneer er nieuwe vacatures zijn!

Jobalert aanmaken
Top